La Marató energètica a la nostra escola

La nostra escola té el privilegi d’haver estat escollida com a escola per a mesurar i participar en la II Marató energètica. Això vol dir que durant el mes de febrer els nens i nenes de cinquè estaran mesurant la despesa energètica de llum i gas que fem a l’escola. Tot el que puguem estalviar amb respecte el febrer de l’any passat anirà destinat per a combatre la pobresa energètica. Aquesta tarda ha vingut el Josep Maria, de la Diputació de Barcelona, per fer-nos a tot cicle superior una xerrada i un taller sobre l’energia i el seu l’ús correcte.

Què és la pobresa energètica?

D’aquesta manera hem pres consciència de com és d’important que tothom pugui tenir accés a l’energia.

Seguidament hem estat analitzant les diferents maneres d’obtenir energia i ens ha quedat molt clar que el nostre planeta necessita utilitzar fonts d’energia renovables, ja que són més netes amb el nostre planeta i no s’esgoten.

Malgrat tot, encara que la nostra energia fos una energia completament renovable, és important prendre consciència de no fer un abús de l’energia ( no deixar finestres obertes, no posar la calefacció molt alta….).

Clique a la fotografia per veure l’àlbum i pregunteu als vostres fills i filles per a què serveixen aquests aparells mesuradors i què han anat fent per les classes de l’escola.

maratoenergia2