Reunions pedagògiques 19 20

Un any més tornem a realitzar aquestes reunions per tal de poder compartir amb totes les famílies la nostra línia d’escola, la nostra manera de treballar dia rere dia i també per a satisfer totes les vostres inquietuds.

Esperem que vingueu amb la mateixa il.lusió que nosaltres us hi esperem. Per a tot l’equip de mestres ens complau molt ensenyar-vos l’escola i la feina que fem entre tots plegats, professorat i alumnes.

Les reunions es faran a les 17h. Properament us informarem del  lloc on es farà cada reunió.

Hi haurà servei d’acollida d’infants a càrrec de l’AFA amb inscripció prèvia fins al dia abans de cada reunió i serà gratuït per les famílies sòcies. Per les famílies no sòcies cal fer una aportació d’3€.

L’horari d’oficina de l’AFA és:

SETEMBRE: De dilluns a divendres de 9 a 9:30h i de 11:45h a 12:45h

A partir d’OCTUBRE  De dilluns a divendres de 16:15h a 18h

També podeu enviar un correu electrònic a: extraescolars.canigo@gmail.com