Indicacions final i inici de curs

Benvolgudes famílies,

El dijous 29 de juny de 9 a 11 h, les mestres-tutores seran a la classe per si voleu comentar o aclarir  l’informe de final de curs del vostre fill o filla.

Recordem:

  • El proper curs començarà el dia 12 de setembre del 2017 de les 9 a les 12’25 (pels que van a dinar a casa) i de les 15 a les 16’25 de la tarda. 
  • Els infants de P3 faran un horari d’adaptaciói diferent que s’explicarà a la reunió del dimecres 28 Juny a les 9:30h
  • Aquell dia totes les nenes i tots els nens entraran a la mateixa classe que han anat aquest curs 2016-17.
  • EL PRIMER dia només cal que portin la bossa amb l’esmorzar i una ampolla d’aigua petita (amb tanca de xuclar).

DURANT LA SETMANA aniran portant:

  1. Una capsa gran de mocadors de paper.
  2. Un paquet gran de tovalloletes humides.

Petites propostes d’estiu…  

Ara arriba un període durant el qual hi haurà temps per a tot: per jugar, per córrer, per muntar en bici, per anar a la platja, a la piscina i a la muntanya, per gaudir de la Festa Major i sobretot per compartir moltes moments amb la família.

Els hi encantarà que trobeu estones per mirar contes plegats, per buscar i observar petits objectes, materials, animals, plantes i flors de l’entorn… Així  mateix per fer petites i grans obres d’art i altres creacions. Seria molt recomanable que a casa tinguéssiu material a la seva disposició, quanta més varietat millor. El reciclatge és un bon recurs!

Com ja sabeu, és molt important que facin les coses per sí mateixos: cordar-se, descordar-se, rentar-se, mocar-se, vestir-se, pentinar-se, menjar, endreçar les seves coses, entre d’altres. També és molt positiu que col·laborin en les tasques de casa: regar plantes, alimentar mascotes, posar roba bruta al cistell, parar taula… Així, a banda de desenvolupar destreses manuals, guanyen autonomia i seguretat.

És bo dedicar estones a conversar, cantar i fer jocs en família per ajudar-los a seguir eixamplant el llenguatge i enfortir vincles. Escoltant-nos amb consciència, sovint ens permet descobrir-nos i conèixer-nos.

Cal que se’ls parli clar dient les coses pel seu nom. Si no pronuncien bé, se’ls pot ajudar utilitzant la paraula correcta en una altra frase. Per exemple, si diu “em za ma e ca”, hem de dir-li “així que et fa mal al cap , i en quina part del cap et fa mal?”.

Desitgem al setembre tornar-nos a trobar amb les mateixes ganes i curiositat per seguir descobrint el món.

No volem acabar aquesta carta sense agrair de tot cor a tots els que heu col·laborat d’una manera o altra a que tot rutlli.

VOLEM AGRAIR LA VOSTRA COL·LABORACIÓ DURANT AQUEST CURS.

             bon estiu

 L’Equip de  mestres d’Educació Infantil.

Guardar

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>