Gran diada de la música

Aquest any hem volgut celebrar la diada de Santa Cecília d’una manera diferent. La nostra escola s’ha vestit de música i alegria per diferents racons.Tota l’escola era plena de petits escenaris, espectacles de música en viu, feta pels nostres propis alumnes.

Els nostres artistes han tocat per a tots els seus companys i companyes. Ha estat un dia ple d’emocions, tant pels nens i nenes músics, com pel públic que ha gaudit amb orgull del talent dels seus companys i companyes. Les cares de sorpresa, de complicitat i de satisfacció ha sigut la nota predominant en aquest dia tan especial.

D’aquesta manera hem apropat la música als nostres alumnes, demostrant que no hi ha edat per a poder-la gaudir ja sigui tocant o escoltant-la.

Ben aviat penjarem un vídeo sobre la jornada.