Estrenant novetats al pati!

Durant l’estiu la comissió no s’ha aturat, s’han organitzat subcomissions que s’estan encarregant de miniprojectes  i ja es poden veure petites transformacions al pati de l’escola que mica en mica li van donant un altre caliu i sobretot han generat una altra manera de jugar i relacionar-se.

La comissió de fusteria va muntar els caminets de troncs i des del primer dia  han tingut un gran èxit, al matí a Primària hi juguen des de 1r fins a 6è i per la tarda Infantil s’ho passa genial.

Voluntaris van muntar i col·locar tres taules de pícnic grans. Dues s’han instal·lat al porxo a  l’espai de tranquil·litat i serviran  per jugar a jocs de taula, fer manualitats… La tercera taula s’ha col·locat al costat del pati dels petits, a una zona amb una mica d’ombra i també tranquil·la. Val a dir que també està sempre ocupada amb nens i nenes que hi xerren, esmorzen i comparteixen un espai ben agradable.

La comissió de manualitats ha dissenyat i pintat un mural inspirat en el nou logotip  de l’escola a la paret de l’escola petita. Sobre el mural hi aniran instal·lades les peces del rocòdrom i tothom ho espera amb candeletes!

La comissió de jardineria ha estat arranjant jardineres, podant, regant  i ha plantat algunes  plantes i fins i tot un petit arbre al costat del banc de pedra que s’ha instal·lat a la zona de recollida de 1r i a la jardinera de l’entrada principal. També s’han muntat uns gronxadors amb neumàtics reciclats a l’entrada de l’escola d’Educació Infantil per gaudir-lo a les entrades i sortides amb les famílies i fer-la més acollidora.

Durant els propers mesos s’han plantejat diversos micro-projectes:

• Fer jardineres amb rodes per col·locar a la zona d’entrada de primària
  • Adequar la zona ‘chill-out’
  • Acabar algun detall a la de les palmeres
  • Pintar les columnes del porxo i decorar-lo una mica

També tenim ja un primer disseny  per a la muntanyeta que enriquirà el gran espai central  i  s’iniciarà tan aviat com sigui possible.

El projecte “El pati també és teu: viu-lo” ja s’està fent realitat gràcies a la col.laboració dels voluntaris que venen a donar un cop de mà i mica en mica van fent que aquelles idees que semblaven un somni vagin prenent forma.

Si us ve de gust participar en alguna de les comissions i/o projectes,  no dubteu a contactar amb nosaltres. Seguim necessitant gent per buscar finançament pels projectes més costosos, ampliar les relacions exteriors, decorar les tanques amb manualitats, yarn bombing… o potser altres possibilitats que no tenim en ment i serien factibles  i interessants  per tal que el nostre pati ofereixi més possibilitats d’oci, de trobada, de compartir i gaudir plegats!

Fes click a la foto per veure l’àlbum sencer: