Els de 3r visiten la biblioteca Armand Cardona

Els nens i nenes de 3r hem fet una visita a la biblioteca Armand Cardona de Vilanova. Hi hem pogut anar quan encara estava tancada i no hi havia ningú! Ens han fet una explicació sobre qui aquest personatge vilanoví i per què s’ha obert aquesta biblioteca. Després ens han mostrat les diferents fonts documentals que podem trobar a les biblioteques i com utilitzar-les.

En acabat han ofert la possibilitat als nens i nenes que no tenen carnet de demanar als seus pares que els inscriguin, que com ja sabeu és gratuït! Bibliotecaris i mestres de l’escola us animem a fer ús de la biblioteca de l’escola i de les biblioteques de Vilanova i la Geltrú! Porteu-hi els vostres fills i filles i ja veureu com cadascun d’ells hi troba un llibre que li agradarà llegir!

resum-biblioteca

Cliqueu la imatge per veure tot l’album