Despeses escolars pel nou curs

Com ja sabeu el material escolar que utilitzem és d’ús comú. Per l’adquisició d’aquest material hi ha una quota anual per a tot l’alumnat. L’abonament d’aquesta quantitat es realitzarà amb anterioritat a l’inici de curs, durant els mesos de juny, juliol, agost i principis de setembre a un compte bancari del centre. Aquelles famílies que no puguin fer efectiu en un sol pagament aquestes quantitats caldrà que es posin en contacte amb la secretaria de l’escola per cercar maneres d’abonament.
En els darrers cursos hem anat suprimint llibres de text per treballar les àrees d’una manera més significativa i competencial. Això comporta a les famílies un estalvi important en la despesa dels llibres de text, però també un increment progressiu en la aportació del material escolar. L’estalvi econòmic dels llibres de text en relació al curs passat és el següent:

Cicle Superior 123,55€ (+ religió: 16€)
Cicle Mitjà 30,33€ (+religió:30,44€)
Cicle Inicial 63,97€
A Ed. Infantil, en els darrers cursos hem suprimit la compra de fitxes de treball
P4 i P5 62,10€
P3 85,90€

L’import corresponent al curs 2017-2018 en concepte de despeses escolars serà el següent:

Alumnes d’Educació Infantil i Primària (tot l’alumnat del centre) = 87€

L’ abonament d’aquest import es farà mitjançant transferència o al caixer electrònic de Banc de Sabadell al compte següent:
0081-1663-62-000100-1010
IBAN: ES82 0081 1663 6200 0100 1010
Codi: 148932
Recordeu de posar en el reguard de l’ ingrés el nom i cognom de l’alumne, el nivell que cursarà i dipositar-lo en la bústia de la secretaria del centre. És important que conserveu a casa una de les còpies del resguard per qualsevol eventualitat que es pugui produir.