A l’estiu el pati no s’atura!

Durant les vacances escolars la Comissió del pati no s’atura i per fi han començat les feines d’arranjament i transformació!

En primer lloc s’han tret les tanques que no eren imprescindibles de tots els jardinets de l’escola i s’ha fet molta feina podant i netejant aquestes zones. Totes aquestes accions s’han pogut fer gràcies als membres de la comissió de jardineria, en Pere (el conserge de l’escola) i voluntaris que ens han donat un cop de mà.

D’altra banda s’han comprat materials per muntar un rocòdrom a la paret de l’Escola Petita, taules de pícnic i troncs per fer camins d’equilibris a la part central del pati.

La comissió de manualitats està preparant un disseny per  fer un mural amb els colors del nou logotip de l’escola a la paret on s’instal·laran les peces del rocòdrom.

La comissió de fusteria ha vingut aquests dies i ha polit els troncs i els ha envernissat perquè puguin durar més temps. Aquests troncs formaran part del camí cap a la ‘Muntanyeta del Canigó’ que s’instal·larà al centre del pati, a la zona de grava i que vol ser una zona on nenes i nens puguin escalar, fer equilibris, saltar, lliscar… Aquesta intervenció serà la més costosa, econòmicament parlant, però des de la comissió s’està buscant finançament per a poder-ho portar a terme tan aviat com sigui possible.

De moment s’han fixats els troncs que serveixen de base pel caminet i també s’han posat uns quants al pati d’Infantil a mode de seient, perquè els petits també puguin pujar-hi, saltar o simplement seure a parlar.

Amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú s’ha asfaltat el terra de l’entrada de primària que estava en molt males condicions. Volem convertir aquesta entrada en un espai amable on les famílies puguin estar una estona xerrant abans de recollir els infants. Ens agradaria posar seients i sobretot jardineres amb plantes. També volem pintar jocs tradicionals al terra o circuits perquè els infants tinguin més recursos per jugar.

Aquesta comissió també s’està organitzant per fer mobiliari amb palets per a  les zones de tranquil·litat, jardineres, una plataforma al voltant d’uns arbres del bosquet que es troba a l’entrada de l’Av. Montseny, entre d’altres.

Per poder realitzar totes aquestes tasques necessitem  mans expertes, així que si teniu habilitat amb la serra i el martell no dubteu a contactar amb l’escola per unir-vos a l’equip!

Des d’aquí volem agrair el seu esforç a les famílies que s’han implicat en aquest projecte i obrir una nova crida a la resta de famílies de l’escola.Durant el proper curs s’aniran fent accions concretes on necessitarem la col·laboració de tota la Comunitat Educativa. Estigueu atents!

1. Silvia

Quina il·lusió tenir aprofitar aquest pati que té tantes possibilitats. Moltes gràcies a les persones que ho heu fet possible!
    Visca el Canigó!