Preinscripció i matriculació curs vinent

Estimades famílies,

s’apropa el període d’inscripció i matriculació per al curs 2018-2019. Us facilitem la documentació que cal presentar i també les dates importants en aquest procés de matriculació:

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PORTAR:

La documentació que s’ha de presentar (fotocopia i original) en el moment de fer la sol·licitud és:

• Llibre de família.

• DNI del pare, mare i alumne/a si en té.

• Targeta de la Seguretat Social del nen/a.

• Carnet de Vacunació del nen/a.

• 1 foto de carnet del nen/a.

Tot això s’ha de portar a l’escola que hagueu triat en primera opció el vostre fill/a, juntament amb el full de preinscripció.

DATES IMPORTANTS:

• Presentació de sol.licituds: del 13 al 24 d’abril, ambdós inclosos.
  • Publicació de les llistes de les sol.licituds amb la puntuació provisional: 3 de maig de 2018.
  • Termini per presentar reclamacions del barem provisional: del 4 al 8 de maig de 2018.
  • Publicació de les llistes de sol.licituds amb la puntuació definitiva: 10 de maig de 2018.
  • Sorteig públic per determinar l’ordenació de sol.licituds: 11 de maig de 2018.
  • Publicació de la llista ordenada definitiva: 15 de  maig de 2018.
  • Publicació de l’oferta final: 11 de juny de 2018.
  • Publicació de les llistes d’alumnes admesos: 12 de juny de 2018.
  • Matrícula: del 21 al 27 de juny de 2018, ambdós inclosos. Heu de confirmar a l’escola que voleu la plaça que us ha estat assignada.

En aquest enllaç podreu saber la Documentació i criteris de prioritat marcat pel Departament d’Ensenyament.