Resolució del procès de concessió del servei de menjador pel curs 2018/2019

Benvolgudes famílies:

Ja sabeu que enguany finalitza el conveni que l’AMPA havia signat fa dos anys amb l’empresa actual que porta el menjador de la nostra escola.

Aquest curs la comissió de menjador de la Junta de l’AMPA ha fet un seguit d’actuacions i propostes per conèixer les inquietuds de les famílies respecte al servei mitjançant una enquesta publicada al gener i organitzant una votació voluntària el 2 i 3 de juny.

El Consell Escolar del Canigó s’ha reunit el dilluns 7 de maig i un cop valorades totes les opcions, el resultat del sondeig fet a les famílies i les necessitats actuals de l’escola, hem acordat, prèvia votació, que l’empresa que portarà el menjador del Canigó el proper curs 2018/2019 serà Caserco.

Agraïm la tasca feta i la participació d’una part important de les famílies de la nostra escola.

Consell Escolar i Junta AMPA Escola Canigó

 

4 comentaris

  1. Abigail

    Bon dia,

    Com ja vaig expressar ahir telefònicament i també en el grup de whatsap de la meva classe, no estic conforme en la decisió. Però l’accepto.
    També vaig escriure un mail a Caserco que reprodueixo a continuació:

    “Bona tarda,

    En primer lloc felicitar-vos per la continuïtat en el menjador de l’escola Canigó.

    Sòc una mare preocupada. I per ser sincera, jo no vaig votar per vosaltres, però espero i desitjo que realment us poseu les piles i milloreu el servei, el menjar i l’atenció dels nostres fills i filles.

    Seguim treballant en col·laboració per el benestar dels nostres nens i nenes.”

    I també us reprodueixo la seva resposta:
    “Bona tarda Abigail, primer, agraït per la teva felicitació, no es fàcil mantenir una escola tants anys.
    La nostra intenció sempre és millorar, la primera intenció, ha sigut, que els nens de les nostres escoles, es sentissin com a casa, els hem mimat perquè menjessin sempre, en les millors condicions, ara ens trobem, que els pares ens demaneu compaginar un bon menjar, amb una jornada didàctica i agradable per ells, així que aquesta serà la nostra primera intenció, fer els canvis corresponents per arribar a aquesta fi. Espero i desitjo que a partir d’ara el servei sigui de la vostra satisfacció.
    Atentament
    Xavier”

    De veritat que desitjo que compleixin amb la seva paraula.. ara no faré res més.. però a partir del dia 12 de setembre de 2018, cada dia li preguntaré al meu fill com ha anat, si es queixa un sòl cop, només amb un cop tinc suficient… jo aniré fent tants mails i tantes gestions com calguin per tal que CASERCO es posi les piles.

  2. Eva

    D’ acord amb el comentari d’ Abigail. Els meus fills no han sentit una atenció bona ni acurada, en general, en els anys que asisteixen al menjador. El menjar, tot i ser equilibrat, no era especialment apetitós i de vegades es trobaven en absurditats com, per exemple, no poder demanar vinagre si a un nen li agrada afegir-ne una mica a una amanida. Aquest petit exemple denota que l’ important no és la persona, sinó la marxa general d’ un espai de temps en què no es vol atendre la diversitat (en aquest cas, de gustos culinaris…per sort no és res greu), sinó la uniformitat i imagino que la comoditat dels monitors/res i cuiners/eres.
    Per aquesta i al tres raons, hem intentat prescindir el màxim possible del servei de menjador de Caserco a l’ escola.

    Vistes les votacions, tampoc entenc perquè es renova l’ empresa. Esperem que millorin.

  3. Eva

    I afegir que és sorprenent que el gerent o responsable de comunicació de l’ empresa digui que “ara” es troben que els pares i mares demanen “compaginar un bon menjar, amb una jornada didàctica i agradable per a ells”, quan aquest és el corrent que fa força anys prima en el món de l’ educació en el lleure i en els serveis de menjador escolars. Fa molts anys que aquesta és la missió, tan important com el menjar que es dona. I una empresa amb tants anys ja s’ hauria d’ haver reciclat i formar als seus monitors en aquest sentit.
    Així que esperem que formin als seus monitors i monitores com es mereixen i com mereixen els infants.

  4. Alba Mansilla

    Hola,

    Jo tampoc estic satisfeta amb el servei de Caserco, tant pel que fa a la qualitat del menjar i programació del menú, com en el tipus d’acompanyament als infants, i trobo que li falta un projecte pedagògic que, tenint en compte que l’estona de menjador suposa el 30% de la jornada escolar, és molt important. Tampoc comparteixo com s’ha portat el procés, ni la interpretació que s’ha fet del resultat de la votació de les famílies que, des del meu punt de vista, clarament van expressar la seva voluntat de canviar de proveïdor.

    Dit això, esperem que Caserco millori el servei i la comunicació amb les famílies el curs vinent, i s’agraeix la feina feta des de la comissió menjador de l’ampa.

Respon a Eva Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>