Normes de funcionament

ENTRADES
Actualment tenim dues entrades a l’escola:

• L’alumnat d’Educació Infantil (I3, I4 i I5) i Cicle Inicial (1r i 2n) entran pel C/Puigmal nº3.
  • L’alumnat de Cicle Mitjà (3r i 4t) i Cicle Superior (5è i 6è) entran pel C/Puigmal s/n.

Els pares s’hauran d’acomiadar d’ells a la porta de l’escola.

SORTIDES
Per recollir els alumnes els pares/mares hauran d’esperar fora de l’escola.
Les portes, s’obriran a les 12,25 h. del matí i a les 16,25 h. de la tarda.

HORARI DE VISITES
L’escola valora molt positivament, en el seu projecte educatiu, les comunicacions que els/les pares/mares dels alumnes vulguin fer amb el professorat, però, amb la finalitat de no entorpir la dinàmica escolar, creiem convenient establir uns mecanismes perquè això sigui possible.
Les reunions poden ser demanades pel mestre/a de l’alumne/a o pot ser a petició de la família. En aquest cas cal posar-se en contacte amb el tutor/a fent-li arribar una nota per escrit. En el cas dels alumnes que tinguin agenda es pot fer a través d’aquesta.
L’horari general de visites amb el professorat serà el dimarts de 12:30 a 13:30.
Excepcionalment el professorat podrà atendre als pares/mares que així ho sol·licitin en visites concertades prèviament.

INFORMES
Amb periodicitat es notificarà per escrit als pares quin ha estat el procés d’aprenentatge del seu fill/a.
Educació Infantil: Informes a finals de gener i juny.
Educació Primària a finals de cada trimestre.

EXCURSIONS
Cada nivell realitzarà les sortides i excursions que, relacionades amb la programació, hagin estat proposades per l’equip de mestres i aprovades pel Consell Escolar. Els alumnes hauran de portar una autorització signada que té validesa durant tot el curs escolar.
Abans de cada sortida el tutor o tutora comunicarà a les famílies la data.

HORARI SECRETARIA
L’horari d’atenció als pares/mares de secretària i direcció serà el següent:
De dilluns a divendres de 9 a 13 i de 15 a 16:30 h.