Concert de Nadal 2023

Hola famílies!
Us deixem les diferents actuacions del concert de Nadal que han fet els diferents grups de nens i nenes.
Cliqueu a la imatge, us dirigirà a un PDF on clicant al grup se us obrirà el vídeo de cada grup.
Gaudiu molt d’aquests dies amb la família i els amics.
Ens veiem al gener!

Comença un nou curs!

Com cada setembre comença un nou curs, i l’iniciem amb moltes ganes i il·lusions noves.
Mireu, mireu, que contents comencem aquesta nova aventura!
Cliqueu a la imatge i podreu veure un petit vídeo.

PROGRAMA TÈCNICA INTEGRADORA SOCIAL COFINANÇAT PER LA UNIÓ EUROPEA

L’escola  disposa de professionals d’atenció educativa amb la finalitat de garantir l’equitat en l’accés a l’educació: Tècnica d’integració social.
La contractació d’aquests professionals està cofinançat en un 40% per la Unió Europea i la resta pel Departament d’Educació això comporta el compliment d’unes mesures de publicitat… Llegeix més»

CLOENDA DEL PROGRAMA LECXIT

A l’inici d’aquest curs 2022-23 la nostra escola va ser seleccionada per participar en
el programa LECXIT, impulsat per la Fundació Bofill. Després de més de 10 anys de
trajectòria, enguany s’iniciava un nou repte avaluant per primera vegada l’impacte del
programa a través de nous grups de… Llegeix més»

El curs s’ha acabat….

Avui tanquem un altre curs…
Ha estat un curs molt intens; hem après, hem compartit, hem jugat, hem treballat… i hem gaudit molt amb els nostres companys i companyes!
Avui tanquem les portes d’aquest curs!
Gaudiu molt de l’estiu, carregueu-vos d’energia i d’il·lusió, ens veiem al setembre amb… Llegeix més»

CASAL D’ESTIU 2023

Encara ets a temps d’apuntar-te al Casal d’estiu 2023, que es farà a l’escola Sant Julià i que compta amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell.
Aquí teniu tota la informació necessària.
Animeu-vos!!