Menjador escolar

Ens esforcem per mantenir un ambient on els nens es sentin com a casa seva amb respecte i tranquil·litat mentre van adquirint hàbits d’higiene i conducta.

Informacions de menjador:

MENÚS DE L’ESCOLA

Preus actuals:

Alumnes fixes: 6,20€

Alumnes esporàdics: 6,80€

Document informatiu: Gestió del menjador

Document d’inscripció per menjador i acollida: Fitxa nens nous menjador i acollida

Els nens d’infantil tenen pitets a l’escola, no cal portar pitet de casa per motius d’higiene.

Els nens de P3 faran cada dia la migdiada i a l’escola tenim llençols, no cal portar res de casa.

Els nens de primer i segon han de portar bata per dinar.

Menús especials i medicaments:

Els nens que no puguin menjar de tot per al·lèrgia o i intolerància s’haurà de comunicar a coordinació de menjador i portar un justificant del metge i la recepta .

Els nens que durant el servei de menjador hagin de prendre algun medicament hauran de portar el justificant i la recepta del metge sinó NO ES SUBMINISTRARÀ. Al despatx de coordinació hauran de portar el paper i la indicació de si ha d’estar a la nevera.

Informes de menjador:

Els nens de cicle infantil rebran cada setmana una petita valoració de com ha anat la setmana, en cas de problemes greus la coordinadora es posaria en contacte amb els responsables ( pare, mare o tutor ). A més a més, tindran un informe trimestral per valorar l’evolució del alumne (hàbits d’higiene, comportament…,)

Els nens de Primària rebran un informe trimestral amb la valoració dels hàbits i el comportament.

Contacte:

El web per poder fer les inscripcions online https://escoles.fundesplai.org/acces-families

Per més informació podeu contactar amb l’escola.