Menjador escolar

Ens esforcem per mantenir un ambient on els nens es sentin com a casa seva amb respecte i tranquil·litat mentre van adquirint hàbits d’higiene i conducta.

Informacions de menjador:

Mòbil menjador: 674 78 36 58

(Per notificar que l’alumne no es queda a dinar, dietes, servei d’acollida de matí i tarda, …)

MENÚS DE L’ESCOLA

Preus actuals:

Alumnes fixes: 6,20€

Alumnes esporàdics: 6,80€

Document informatiu: Gestió del menjador

Document d’inscripció per menjador i acollida: Fitxa nens nous menjador i acollida

Els nens d’infantil tenen pitets a l’escola, no cal portar pitet de casa per motius d’higiene.

Els nens de P3 faran cada dia la migdiada i a l’escola tenim llençols, no cal portar res de casa.

Els nens de primer i segon han de portar bata per dinar.

Menús especials i medicaments:

Els nens que no puguin menjar de tot per al·lèrgia o i intolerància s’haurà de comunicar a coordinació de menjador i portar un justificant del metge i la recepta .

Els nens que durant el servei de menjador hagin de prendre algun medicament hauran de portar el justificant i la recepta del metge sinó NO ES SUBMINISTRARÀ. Al despatx de coordinació hauran de portar el paper i la indicació de si ha d’estar a la nevera.

Informes de menjador:

Els nens de cicle infantil rebran cada setmana una petita valoració de com ha anat la setmana, en cas de problemes greus la coordinadora es posaria en contacte amb els responsables ( pare, mare o tutor ). A més a més, tindran un informe trimestral per valorar l’evolució del alumne (hàbits d’higiene, comportament…,)

Els nens de Primària rebran un informe trimestral amb la valoració dels hàbits i el comportament.

Contacte:

El web per poder fer les inscripcions online aquí

Per a més informació no dubteu en contactar les responsables de menjador: 674 78 36 58

PLANNING D’ACTIVITATS FINAL DE TRIMESTRE (CURS 2019-20)

Activitats de migdia – TALLER DE TEATRE DE 3r

Alguns infants voluntaris de 3r es van reunir aquests darrers dies per tal de preparar una petita representació teatral als infants de P4 i P5. Després de la preparació , de assajos, … va arribar el dia i amb molts nervis i neguits els participants de 3r van fer una magnífica interpretació. Els infants de P4 i P5 van quedar encantats amb l’obra i fins i tot en demanaven una altra! Us mostrem algunes escenes de la gran feina feta.

A L’HORA DE DINAR, LES NENES I NENS DE P3 APRENEM MOLTES COSES

CELEBREM EL DIA DE LA DONA

Celebrem el Dia Internacional de la Dona amb l’objectiu d’avançar en la igualtat de drets i deures de les persones amb independència del gènere.