CICLES INICIAL, MITJÀ I SUPERIOR
OBJECTIUS GENERALS REFERITS
ALS APRENENTATGES INSTRUMENTALS I D’ACTITUD
Durant l’etapa primària, l’escola vol afavorir que els nens i nenes aconsegueixin:
- Mostrar acceptació per un mateix i pels altres.
- Adquirir l’hàbit de discutir i debatre en clima de diàleg, mantenint una actitud de respecte.
- Ser responsables en el compliment de les normes de convivència de l’escola.
- Mostrar interès para participar en les activitats escolars.
- Respectar i tenir cura de les instal·lacions i material propi i comunitari de l’escola.
- Potenciar les actituds solidàries.
- Desenvolupar actituds d’atenció, constància i esforç.
CICLE INICIAL:
- Desenvolupar i motivar vers la lectura i l’expressió oral i escrita.
- Introduir en l’ús i coneixement de la llengua castellana.
- Iniciar la llengua anglesa a nivell oral.
- Estimular el raonament matemàtic i iniciar les operacions bàsiques: suma i resta.
- Interioritzar els hàbits de treball i de esforç.
- Promoure l’ús de les tecnologies de la informació i comunicació.
- Assolir tècniques artístiques ( plàstiques i musicals ) adients a l’edat
CICLE MITJÀ:
- Consolidar la lectura i l’escriptura.
- Millorar l’expressió oral i escrita en català i en castellà.
- Aprofundir en el coneixement de la llengua anglesa tant a nivell oral com escrit.
- Introduir i mecanitzar les operacions: multiplicació i divisió.
- Mantenir la motivació i l’interès com a condició d’eficàcia pedagògica.
CICLE SUPERIOR:
- Dominar les llengües catalana i castellana a nivell oral i escrit.
- Aprofundir en l’aprenentatge de la llengua castellana.
- Aprofundir en la llengua anglesa tant a nivell oral com escrit.
- Ampliar conceptes i operacions matemàtiques.
- Interioritzar els hàbits de treball i d’esforç.
- Elaborar de manera acurada els treballs.
- Consolidar i ampliar els coneixements adquirits en tecnologies de la informació i comunicació.
- Assolir tècniques artístiques ( plàstiques i musicals ) adients a l’edat.
TUTORIA
El tutor és la persona responsable del funcionament i de la coordinació de tots els aspectes de l’evolució de l’alumne, i l’enllaç entre la família i l’escola. Tots els tutors disposen d’una hora setmanal d’atenció individual per parlar amb els seus alumnes individualment . Aquesta hora és normalment els dimecres a les 12:30 i ha de ser concensuada per ambdues parts mitjançant una nota a l’agenda.