ABECEDARI DE LA PAU

Tots els alumnes de l’escola han estat treballant què vol dir fer la Pau i com es tradueix aquesta expressió en el nostre dia a dia. Gràcies a aquest treball, els infants han pogut elaborar un recull força extens de paraules que expressen sentiments de pau i germanor. Paraules com: compartir, estimar, generositat, tolerància, solidaritat… Aquestes paraules treballades ens han servit per elaborar un bonic “Abecedari de la Pau” entre totes les classes de l’escola.

Tot i que aquest és un treball que ha de ser realitzat en el dia a dia, ens agrada poder donar-li una visualització més concreta el Dia Escolar de la No-Violència i de la Pau, per la qual cosa tornem a celebrar, aquest curs, un acte simbòlic en què hi participa tota l’escola