Beques i pagaments escolars

Beques per cobrir despeses de menjador curs 17-18

Del 13 al 23 de juny podeu demanar les beques de menjador per al curs 17-18.

Si voleu demanar dita beca teniu a la vostra disposició els impresos de demanda a la Consergeria de l’escola.

Aquest impresos degudament emplenats els haureu d’entregar dins de termini al despatx de menjador (1r pis al costat del despatx de Direcciò).

Pagaments de Materials i sortides

i Colònies (2n i 4t)

Els pagaments de “materials i sortides” per a tots els cursos,  i “colònies” de 2n i 4t, es realitzen a principis de curs. A les reunions de famílies cada tutor/a reparteix el full amb el codi de barres amb el qual es pot fer l’ingrés directament als caixers amb lector de codi de barres de LaCaixa.

En els casos en que:

• Hi hagi alguna dificultat per fer front al pagament de “material i sortides” o “Colònies” en un sol pagament
  • Es disposi de la targeta solidària
  • Hi hagin pagaments endarrerits d’altres cursos

Poseu-vos directament en contacte amb la secretaria del centre per facilitar el vostre pagament de manera personalitzada.

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

nee-imatge-dibuix

(clica la imatge)