POSTDATA. Correspondència nº 1

Poema, de David Bestué, és una sèrie de dibuixos que presenten dualitats que plantegen una narrativa enigmàtica amb elements poètics i estratègies, com ara la metàfora o la metamorfosi.Són 8 targetes amb 2 dibuixos a cada targeta, un a cada cara. Els dos dibuixos estableixen diferents tipus de relacions  entre ells i amb la resta de targetes. Un petit exercici que serveix per plantejar una narrativa mitjançant la idea de metamorfosi.

PROPOSTA 1

Els alumnes de 5è A s’han centrat en una de les targetes (NÚVOL-OVELLA) perquè som dels que veiem formes en els núvols com en David Bestué i per això ens hem animat a practicar el “Hirameki”.

Hirameki és la paraula japonesa per denominar un “raig d’inspiració”.

“Hirameki”, que no és una altra cosa que emocionar-se amb les taques i trobar-los sentit. Taques descol·locades i espontànies que ens van atrapant i en les quals, en afegir senzilles ratlles o punts, van deixant aflorar la seva veritable essència.

Hem desenvolupat la nostra imaginació a partir de taques de colors que després hem completat.

FORMA I SENTIT /  ABSTRACCIÓ I FIGURACIÓ

Plastiquem

PROPOSTA 2

Els alumnes de 5è B s’han centrat amb la targeta(S- SERP).

Es tracta d’una targeta on els dos dibuixos estableixen una relació: lletra i forma. Per això, hem il·lustrat  les lletres de l’abecedari i les hem relacionat amb coses que s’assemblen.

ABECEDARI IL·LUSTRAT

Plastiquem