Per Sant Jordi: Jocs florals i Dracs!!

Sant Jordi ha arribat!

Per fi ha arribat Sant Jordi i que millor que celebrar-lo amb concursos de jocs florals i de dibuixos? Doncs això és el que han fet els alumnes de 4t! Tots es van mostrar molt motivats en realitzar obres d’art de dracs diferents, originals i curiosos, entre els quals vam seleccionar un de cada classe per a decorar el vestíbul i la resta s’han exposat en el nostre passadís. I la realitat és que podem dir que tenim grans artistes entre els nostres nens i nenes!

D’altra banda, com és tradició hem tornat a posar en marxa

els Jocs Florals d’enguany. Cada alumne podia triar entre escriure un poema o un conte, sota pseudònim, i un tribunal extern ha triat els guanyadors. Però aquest any el nivell ha estat força semblant i ha estat molt difícil la seva elecció! El que és segur és que ens ho vam passar molt bé llegint els premiats, escoltant una actuació en flauta travessera i recollint tots el diploma i el clavell que els agraïa la seva participació!

Adéu Sant Jordi, fins l’any que ve!!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alumnat de 3r  llegint els textos seleccionats i rebent els premis

. . . . . . . . . . . . . . . .

Alumnat de 3r  llegint els textos seleccionats i rebent els premis

.