Ja tenim rocòdrom!

Ja tenim rocòdrom al pati anglès de l’escola!

Un rocòdrom que compta amb un dibuix de fons realitzat per l’Ampa de l’escola Calderón…i ens encanta el resultat!

Amb aquesta instal·lació hem guanyat un espai esportiu vertical  homologat. Està pensada per a que l’utilitzin tots els nivells de l’escola. Sempre amb la supervisió i vigilància d’un adult que guiarà els exercicis i la pràctica d’aquest esport.

L’espai d’escalada medeix dos metres i mig d’alçada per cinc i mig d’amplada. El que permet la pràctica de l’escalada d’una manera segura i sense necessitat de material específic.

A més el terra compta amb una alfombra engomada pensada per a minimitzar la possibilitat de fer-se mal en cas de caiguda.

Us presentem alguns dels beneficis que obtindran els nostres alumnes practicant aquest esport:

– És un esport molt complert que fa treballar tot el cos.

– Millora la coordinació psicomotriu.

– Millora la concentració.

– Estimula la consciència corporal.

– Afavoreix el treball de l’equilibri.

– És un molt bon mitjà per afavorir el companyerisme, l’intercanvi,….

Per aquestes i moltes altres raons creiem que amb el rocodrom els alumnes presents i futurs de la nostra escola han guanyat un espai singular que beneficiarà i potenciarà les seves capacitats psicomotrius de manera notable.