SOM ARTISTES DE CIRC!!

Benvinguts al circ de tercer i quart!

Com ja sabeu aquest curs hem estat realitzant tota l’escola el projecte del Circ. Totes les classes hem fet moltes activitats en relació: anar al Circ Histórico Raluy, tallers de cicle mitjà centrats en aquesta temàtica, tallers de màgia, un àlbum amb totes les feines portades a terme i hem aprés un munt de coses sobre aquest món.

Però tot projecte necessita un gran final! Per aquest motiu l’alumnat de tercer i quart durant un mes s’han anat preparant unes petites actuacions en grups de quatre o cinc i tots junts hem fet un gran espectacle!

Pallassos, forçuts, ballarins, mags, malabaristes, entre molts altres ens han fet passar dues tardes plenes d’emoció, perills i virtuosisme en el gimnàs de l’escola. Ara si que podem dir que el projecte d’aquest curs el tenim gairebé acabat!!