Concurs Cal·lipoApilo

Benvolguts alumnes!!! Aquest any ,com escola verda que som ,ens hem proposat millorar el reciclatge  de piles.

Per això hem decidit crear un contenidor de piles propi de la nostra escola però necessitem la vostra ajuda.  Hem pensat fer un concurs de contenidors. Cada alumne haurà de presentar el seu Cal·lipoapilo a partir de materials reciclats.

A continuació us expliquem en què consistirà aquest concurs:

1. Cada nen amb l’ajuda de la seva família farà la seva creació.
  2. Format: mida màxima d’un bric de llet.
  3. El nom Cal·lipoapilo ha d’estar visible.
  4. Ha de tenir el nom de l’autor amagat a sota del contenidor.
  5. Materials a utilitzar: tots han de ser reciclats.
  6. Data de lliurament: 6 de març

Tots els contenidors s’exposaran al hall de l’escola i el més votat es reproduirà a escala gran per fer-lo servir com a contenidor de piles de l’escola. El dia 16 de març els alumnes i mestres del Comitè mediambiental votaran i el dijous 22 a l’hora del pati es farà entrega del premi al guanyador/a.

PREMI: Un val de compra per valor de 20 euros a la llibreria Sant Jordi de Vila-seca.

Animeu-vos!!!!!

L’esforç és l’ingredient de l’èxit!!!!!!!!

LES PILES TENEN ELEMENTS MOLT CONTAMINANTS! CAL LLENÇAR-LES A UN CONTENIDOR ESPECIAL .NO COMPRIS JOGUINES I OBJECTES AMB PILES, AJUDARÀS A CUIDAR EL NOSTRE PLANETA.