REUNIÓ CASAL D’ESTIU

La oferta d’activitats d’estiu la gestiona directament l’AMPA i forma part del Projecte Educació 360, incentivat per l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar.

El dimecres 16 de maig a les 7 de la tarda a l’escola es farà una primera reunió informativa per a presentar el nou projecte educatiu i les principals novetats del Casal d’estiu d’aquest any.
El canvi més important d’aquest any és l’empresa que gestionarà el Casald’estiu , que s’organitza des de l’AMPA de l’escola Jaume Balmes amb la col·laboració de l’àrea d’infància i joventut de l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar.

El projecte educatiu d’aquest any seguirà el fil conductor de viatgers en el temps i està molt vinculat al nostre territori,  tant per les activitats que es plantegen , com també per la llarga trajectòria en el món d’educació en el lleure que té la Fundació La Xarranca – CAE al nostre municipi i a la Comarca del Bages.