INAUGURACIÓ DEL NOSTRE CAMÍ ESCOLAR

Al nostre municipi es celebra la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i Segura, del 16 al 22 de setembre.

Enguany un dels actes és la inauguració del CAMÍ ESCOLAR DEL PARC que serà el proper dia 22 de setembre a les 16:30, en sortir de l’escola, al Parc de Can Solei i de Ca l’Arnús ( al costat del centre La Dida) . Aquest camí és compartit entre les escola Lola Anglada i Artur Martorell i és per això que les famílies de les dues escoles hi esteu convidades. Hi haurà parlaments de nens-es de les dues escoles, ball i berenar per a tothom.

Properament està previst que l’Ajuntament faciliti a les escoles el buidatge de les enquestes que vàreu contestar el curs passat i les propostes de millora previstes, de les que farem difusió. També es farà una reunió informativa sobre els camins escolars dirigida a les famílies per part de la Guàrdia Urbana de Badalona.

Pel que fa a la programació de la setmana de la mobilitat, podeu obtenir més informació al web municipal .

Us animem a participar!!