Salut

Badalona, 3 de març de 2016

Benvolgudes famílies:

Darrerament hem detectat un augment de casos de nens/es amb polls o de pares que ens informen que el seu fill/a en té.

Com a escola, donats aquests supòsits informem a totes les famílies de la classe mitjançant una circular perquè revisin els caps i facin el tractament si és necessari. Si són els mestres els que ens adonem que un nen/a es rasca molt el cap o es queixa de picor avisem directament a la família perquè se’l miri i faci el tractament si el seu fill/a té polls i/o llémenes. En cas que la família confirmi que hi ha parasitació s’envia igualment la circular a totes les famílies de la classe perquè prenguin les mesures oportunes.

Us recordem que la responsabilitat de la higiene dels nens i nenes és de les famílies. Per part de l’escola i per tal de facilitar-vos la feina, us adjuntem un escrit amb informació sobre com eliminar els polls i les llémenes.

Recordeu que els nens i nenes han de venir amb els caps sense paràsits a l’escola i que cal anar revisant-los periòdicament per tal de prevenir el contagi.

És important que us llegiu aquest document i feu el que diu el protocol en cas d’infecció. Sabem que no és fàcil eliminar-los i que fer-ho requereix temps i perseverança. Si no ho fa tothom, el problema és de difícil solució. I això que encara que no ha vingut la calor de debò!!

Per qualsevol dubte podeu trucar al 061 (CANAL SALUT de la Generalitat) i una infermera us ajudarà a resoldre’l.

Atentament

Maria del Mar Olivares i Lorenzo