Salut/Escola

• Els nens/es NO PODEN venir a l'escola quan tinguin: febre, diarrea, erupcions, polls o qualsevol altra malaltia transmissible.
CRITERIS DE NO ASSISTÈNCIA DE L’ALUMNAT A L'ESCOLA DURANT UN PERÍODE DE TEMPS DETERMINAT A CAUSA DE MALALTIES TRANSMISSIBLES
Departament de Salut. Secretaria de Salut Pública
    • En el cas que durant l’horari escolar es posin malalts us avisarem perquè els vingueu a buscar. Les famílies heu de tenir cura que l'escola disposi sempre dels vostres contactes actualitzats.
    • Eviteu que s’hagin de prendre medicaments a l’escola. Si no és possible, l’han de portar juntament amb el full d’incidències, que trobareu també al taulell de secretaria, indicant la posologia i l’horari de les preses. Si podeu adjuntar la recepta mèdica, millor. Sense aquest full NO se’ls donarà cap medicació.

Una bona alimentació, activitat física i un bon descans són els eixos bàsics per que els nostres infants estiguin saludables i feliços.

Trobareu tota la informació sobre les mesures de contenció de la pandèmia actualitzades a la web SALUT/ESCOLA del Departament d'Educació.

NOVETATS 03.02.2022

Davant la millora de l’escenari epidemiològic, a partir del dilluns 7 de febrer se suspèn la realització dels tests d'antígens a l'alumnat d’educació infantil, primària i secundària i d’ensenyaments postobligatoris quan es produeixi un cas positiu al grup de convivència estable (grup- classe).

Com fins  ara, en cas de presentar simptomatologia compatible amb la covid-19, la persona afectada haurà de quedar-se a casa i posar-se en contacte amb el seu centre d’atenció primària o fer-se un TAR al domicili. En cas de ser positiva, haurà de fer un període d’aïllament de 7 dies i es podrà reincorporar al centre educatiu (sense necessitat d'una nova prova diagnòstica prèvia a la tornada), sempre que faci 3 dies que no presenta símptomes.