L’escola

Som una escola laica, democràtica, plural, catalana, i verda.

Laica perquè ens guiem pels principis de respecte i pluralisme ideològic de la societat que l’envolta.

Democràtica perquè eduquem en el respecte als drets i llibertats fonamentals i en l’exercici de la tolerància i de la llibertat dins dels principis democràtics de convivència. L’escola introdueix els alumnes a la realitat social i els estimula en els valors d’una societat democràtica, solidària, respectuosa amb els altres, fomentant l’actitud de diàleg, l’esperit crític, la responsabilitat i l’esforç.

Plural perquè valorem a totes les persones tal com són: amb les seves diferències culturals, familiars, religioses, personals…, I també amb els seus errors.

Catalana perquè la llengua vehicular i de comunicació a l’escola és el català.

Verda perquè eduquem en la sostenibilitat, valorem l’entorn natural i respectem el medi ambient. La sensibilització ambiental forma part de la manera de fer de l’escola en les seves activitats educatives, lúdiques i curriculars.

La tasca educativa del centre es dóna en un marc de coeducació. Treballant per l’eliminació de les discriminacions i la superació de mites, tabús i diferenciació de rols entre la dona i l’home.