P4 i P5 FA EL DIMONI DE L’ESCOLA!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos!

Aquest any ens ha tocat als nens i nenes de P5 dissenyar el dimoni de l’escola per després construir-lo i dur-lo a la platja a cremar! Ha estat un procés molt creatiu i engrescador, que ha passat per diferents fases de treball fins a portar-lo a la platja amb tota la resta de dimonis. Els nostres companys i companyes de P4 ens han ajudat en aquest procés amb mola il·lusió. Finalment vem gaudir d’una sortida molt especial per culminar aquest preludi de les festes de Maig! Esperem que tingueu molt bones festes a tots i totes!! Bona cremada 2018!!