RUGBI A L’ESCOLA

Durant la primera setmana de juny un grup de professionals del Club de Rugbi de Badalona, van venir a l’escola a fer-nos unes activitats per familiaritzar-nos amb aquest esport i saber les normes més importants.

Quan no hi has jugat mai, et dóna la sensació que és només un esport físic i que és poc segur. Però quan te l’ensenyen te n’adones que hi ha tècnica, tàctica i que sobretot es desenvolupen molts valors, respecte i molta seguretat.

Adrià Monterde 6B

Volem agrair la col.laboració d’un pare i una mare de l’escola: en Josep Oncins, que va donar-ho tot i més mostrant-nos la seva passió per aquest esport en una sessió pràctica i la Marta Calaf que ens va passar el contacte per organitzar-ho.

Aquí us mostrem un muntatge fotogràfic d’aquestes sessions que vam fer i ja sabeu, si us animeu podeu anar a jugar-hi, perquè en el Rugbi ningú queda fora. Siguis com siguis tothom té un lloc per passar-ho bé!!!