KORFBALL SISÈ

A finals de primer trimestre a les sessions d’educació física vam estar treballant el Korfball.

Un esport col.lectiu i mixte que ens va sorprendre perquè és semblant al bàsquet però les cistelles no tenen taulell, ni xarxa i son altes; la pilota és com la de futbol; no es pot botar ni córrer amb la pilota a les mans; no hi ha contacte; en un partit juguen quatre nens i quatre nenes; quatre d’ells/es ataquen i els altres defensen a l’altra mitja pista; els nens només poden defensar als nens i les nenes a les nenes…

El 2 de febrer vam participar al Badakorfball que es va fer a les pistes de futbol de Sistrells. Com que la nit anterior havia plogut el camp estava una mica mullat i feia fred, però igualment ens ho vam passar molt bé.

Vam fer dos equips de la nostra escola i cada un va jugar sis partits, en total dotze. Cada partit el jugàvem amb nens i nenes d’altres escoles de Badalona.

Els resultats dels nostres partits van ser molt bons però el més important és que vam fer molta pinya i ens vam animar. Abans de començar ja sabíem que no era important guanyar o perdre.

Els àrbitres dels partits van ser de la Rotllana (El club Korfball Badalona) i de l’Institut Barres i Ones que n’estan aprenent i es van esforçar.

Al final de la Jornada ens van donar uns diplomes a tots els participants.

Ens va agradar molt i ens agradaria participar-hi una altra vegada!

LOLA I LUCAS.