FUTBOL FLAG A L’ESCOLA

Durant una setmana a l’escola tots els grups de Primària hem realitzat activitats de Futbol Flag (Tochito o Futbol Bandera) que és una modalitat del conegut futbol americà.

Aquest esport es juga sense placatges i per aturar la jugada de l’equip contrari, s’han d’estirar les tires dels cinturons que porta cada jugador. Una caracterísitica important és que els equips son mixtes i per jugar-hi cal molta agilitat, rapidesa i destresa.

De primer a quart vam realitzar activitats i jocs des de l’àrea d’educació física per familiaritzar-nos amb els Flags. Al cicle superior vam convidar a experts per donar a conèixer i promocionar l’esport.

La valoració de tots els grups va ser molt bona!!!

“Jugar a Futbol flag ens ha agradat molt perquè és un esport diferent, original,  on no hi ha diferència entre nens i nenes i que no et fas mal perquè no hi ha contacte”.

Per acabar volem agrair a l’Alfonso i Berta Molongua, per oferir-nos el contacte d’en Jordi,  l’Ivan i en Kurtis dels Badalona Dracs, actuals campions de la Lliga Nacional de Futbol Americà. Així com a la Mar Romero, per convidar a l’Àlex, campió de Catalunya i jugador dels Caldes Gladiators.