Escola Verda

escolaverda

Com a comunitat educativa tenim el compromís d’incorporar els valors de l’educació per a la sostenibilitat en tots els àmbits, currículum, gestió, relació amb l’entorn.

Amb la observació i l’experimentació com a punt de partida, impliquem als nens i nenes de l’escola en el coneixement, la conservació i millora de l’entorn més proper.

Hem obtingut el distintiu ESCOLA VERDA i som membres de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Badalona.

Anualment actualitzem el nostre pla d’acció ambiental.

Resultat d'imatges de LES TRES R: REDUÏM, RECICLEM, REUTILITZEM!

LES TRES R: REDUÏM, RECICLEM, REUTILITZEM!

El novembre de 2008 la Regidoria de Medi Ambient i Mobilitat de l’Ajuntament de Badalona va iniciar una campanya per fomentar la reducció de residus mitjançant l’ús de carmanyoles als centres de la ciutat adherides al Programa Escoles Verdes. I la nostra escola es va apuntar a la proposta!

Els alumnes d’educació infantil i primària van participar en diferents activitats i els més grans van calcular la quantitat de paper de plata que es feia servir a l’escola cada dia, cada setmana i cada mes. La conclusió va ser que tots aquests residus es podien evitar amb l’ús d’una carmanyola!

EL RACÓ VERD DE L’ARTUR