Escola Verda

Com a comunitat educativa tenim el compromís d’incorporar els valors de l’educació per a la sostenibilitat en tots els àmbits, currículum, gestió, relació amb l’entorn.

Amb la observació i l’experimentació com a punt de partida, impliquem als nens i nenes de l’escola en el coneixement, la conservació i millora de l’entorn més proper.

Tenim el distintiu d’Escola verda i som membres de la xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Badalona.

Anualment actualitzem el nostre pla d’acció ambiental.

escolaverda

LES TRES R: REDUÏM, RECICLEM, REUTILITZEM!

Fem ús de les carmanyoles perquè som conscients que cal reduir els residus que generem cada dia !!!

El Programa Escoles Verdes amb l’ús de les carmanyoles

Al novembre de 2008 La Regidoria de Medi Ambient i Mobilitat de l’Ajuntament de Badalona va iniciar  una campanya per fomentar la reducció de residus mitjançant l’ús de carmanyoles als centres de la ciutat adherides al Programa Escoles Verdes. I la nostra escola es va apuntar a la proposta!

Els alumnes d’educació infantil i primària van participar en diferents activitats i els més grans  van calcular la quantitat de paper de plata que es feia servir  a l’escola cada dia, cada setmana i cada mes. La conclusió  va ser que tots aquests residus es podien evitar amb l’ús d’una carmanyola !!!

I aquest és l’embolcall que des de llavors fem servir!!