Camí Escolar – Amic del Parc

Finalment, el divendres 21 de setembre de 2017, es va inaugurar el Camí Amic del parc i ja està senyalitzat en tots els passos de vianants del recorregut!

El projecte de camí escolar de la nostra escola sorgeix arran la preocupació de la comunitat educativa per tenir accessos cap a l’escola que permetin als alumnes, a mida que van tenint l’edat per fer-ho, venir a l’escola de manera autònoma amb seguretat.  LOGO guanyador

Es va conformar com una proposta educativa en l’àmbit de la mobilitat amb aquests objectius:

• Sensibilitzat i implicar als diferents agents en el projecte.
  • Fomentar rutes segures i agradables per als nens i nenes per tal que puguin anar i tornar caminant de casa a l’escola
  • Afavorir l’autonomia dels infants
  • Impulsar la recuperació de l’espai públic com a espai de relació i de convivència.

El resultat és fruit de la feina desinteressada de famílies, mestres, infants i tota aquella persona o entitat que ha volgut participar en el projecte.

UNA MICA DE HISTORIA SOBRE EL PROJECTE CAMÍ ESCOLAR

La diagnosi: enquesta a les famílies  (2007)

Document de presentació: “El camí escolar de l’escola Artur Martorell: 2007-2016

Qüestionari de la sortida “VAIG A L’ESCOLA” 2011

El llibre digital del Cami Escolar fet pels nens i nenes!!

Els nens i nenes fan publicitat !!

Fulletó del camí fet pels infants de l’escola.

Díptic del camí escolar 2014

Estrenem el camí escolar !!