Coneix com treballem

Continuem immersos en la nostra renovació pedagògica: “PETITS SALTS, GRANS CAMINS”

Som una escola familiar i acollidora. Una escola de tots i per a tots, un espai on viure i compartir, on créixer i estimar, on aprendre i GAUDIR, on cada infant és ÚNIC.Els nostres alumnes són el nostre MOTOR.

Potenciem el sentiment de pertinença i ens organitzem en tres Comunitats:

Dracs del Parc Güell (Infantil)

Arlequins de la Casa Batlló (1r, 2n i 3r)

Tortugues de la Sagrada Família (4t, 5è i 6è)

Utilitzem metodologies actives on l’infant és el CENTRE de l’aprenentatge, se sent motivat i té un paper actiu en les activitats que realitza. Fomentem el treball en equip i l’aprenentatge entre iguals. Incorporem l’ús de les noves tecnologies en les nostres propostes i apostem per l’art i la creativitat en el nostre dia a dia.

L’equip de mestres ACOMPANYEM l’alumne en el seu desenvolupament integral, respectant el seu ritme d’aprenentatge, acompanyant-lo emocionalment, despertant la seva curiositat i el seu esperit crític.

Obrim les portes a l’entorn proper, especialment a les  famílies i les convidem a participar del nostre dia a dia.

Som Escola Verda, eduquem en el respecte amb el Medi Ambient i treballem per un món més sostenible.