Els tallers de Cicle Mitjà

Durant aquest trimestre, les mestres de Cicle Mitjà hem dissenyat uns tallers d’Expressió Artística on els nostres alumnes gaudeixen utilitzant diferent tècniques tot desenvolupant la seva creativitat.

Al taller de titelles els nens i les nenes creen la seva pròpia titella amb paper maixé, amb ajuda de les famílies confeccionen un vestit.

Al taller d’imatge fixa aprenen nocions bàsiques de fotografia. Els alumnes han de fer 8 fotos per tota l’escola. El següent dia han de crear a partir d’una fotografia la seva obra d’art per l’exposició de l’escola.

Al taller de personatges l’objectiu és crear un accessori pel llapis amb pasta de modelar. Sembla fàcil, però la cosa es complica, la Cristina ens parla tota l’estona en anglès.

Al taller de pintura, volem descobrir quins colors podem formar amb els colors primaris.

A continuació teniu un tastet de les primeres sessions perquè us feu una idea!

Podeu fer un seguiment de les fotografies que anem fent a l’enllaç que trobareu a les pestanyes dels grups de 3r i 4t.