Relació amb l’entorn

ESCOLA FORMADORA. Organització i planificació del pràcticum 2n curs, Pràcticum 3r Curs i Pràcticum 4t curs Mestre Primària. Col·laboració amb els instituts per organitzar i formar practicants de Vetllador/a i TIS. Conveni amb la UOC i la Universitat de Rioja per atendre a estudiants de Màsters en dificultats d’aprenentatge i trastorns de lectoescriptura.

CONVENI AMB EL GERIÀTRIC LES FORQUES. Projecte intergeneracional que consisteix a fer trobades per ajudar als avis a escriure cartes amb la intenció d’establir una correspondència amb avis del geriàtric Els Arcs, que seran ajudats per alumnes del Pous i Pagès.

CONVENI AMB L’ESCOLA EMPORDÀ DE FORMACIÓ DEL LLEURE. Per a la realització de pràctiques de monitors del lleure.

TROBADES AMB L’INSTITUT ADSCRIT. Es fan sessions d’adjudicacions i seguiment de l’alumnat al llarg del primer any de la seva vida escolar amb l’Institut, aportant informació i consensuant acords per a la seva adaptació a la nova etapa.