Qui avalua?

L’avaluació democràtica està oberta a la participació de tota la societat, tot incloent responsables institucionals, professorat, familiars, alumnat i ciutadania.

MESTRES. Fan valoracions  grupals i/o individuals de forma sistemàtica en una avaluació contínua i compartia per l’equip docent del grup classe. Trimestralment es fa una sessió d’avaluació on també participa l’equip directiu.

ALUMNES. En finalitzar cada trimestre els alumnes autoavaluen els seus aprenentatges individuals i de grup. A inici de curs pacten de forma assembleària quins seran els paràmetres en el que es mouran per a garantir aquests aprenentatges. Al llarg de curs comparteixen fortaleses i dificultats i ajusten les seves actuacions per tal d’aconseguir les propostes de millorar.

FAMILIARS. La participació activa en comissions de treball, gestora i plenaris fa que els familiars puguin avaluar els objectius proposats a cada curs.

L’entrevista personalitzada amb els tutors (mínim dos cops al cicle) permet també avaluar els processos de cada alumne i dels seu grup.

CIUTADANIA. A totes les persones que romanen al centre durant un període de temps que els hi permeti una mirada amb certa perspectiva (alumnes en pràctiques, voluntaris assidus, …) se li demana una aportació avaluativa de grups d’alumnes, dinàmiques.