Educació Emocional

PROJECTE-EDUCACIÓ-EMOCIONAL

Si un nen/a no ve content a l’escola li costarà aprendre. Per aquest motiu escoltem les seves emocions i els ajudem a créixer com a persones. Treballem amb tot el grup les diferents emocions a partir de diferents eines I desprès a nivell individual en les tutories individualitzades.

Educació Infantil: l’Educació Emocional passa per la psicomotricitat i la lectura de contes amb contingut emocional.

Cicle Inicial: treballen al llarg del curs un Emocionari.

Cicle Mitjà: treballen l’Educació Emocional tant a l’aula com al gimnàs per fomentar la cohesió de grup.

Cicle Superior: l’Educació emocional passa pel projecte de teatre que fan i els vídeos en tutoria per ajudar-los a reflexionar sobre el contingut emocional.

Durant dos cursos la nostra escola participa d’un projecte d’Educació Emocional i Benestar a Viladecans, organitzat per la Diputació de Barcelona, la Universitat de Barcelona i l’Ajuntament de Viladecans.

El catedràtic Rafael Bisquerra és l’encarregat de dur a terme aquest projecte.