CALENDARI DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ i MATRICULACIÓ

*Les llistes estaran penjades dins l’escola per protegir les dades dels menors.

FASES DE LA PREINSCRIPCIÓ DATES
Difusió de l’oferta de vacants 9 d’abril
Presentació de sol·licituds Del 13 al 24 d’abril
Publicació llistes amb el barem provisional 3 de maig
Presentació de reclamacions a la puntuació Del 4 al 8 de maig
Resolució reclamacions 9 de maig
Publicació llistes amb el barem definitiu un cop resoltes les reclamacions 10 de maig
Sorteig del número per al desempat 11 de maig
Publicació de les llistes d’admesos 12 de juny
Període de matriculació Del 21 al 27 de juny

Beques menjador curs 18/19

Informació per a sol·licitar les Beques de Manjador pel curs 18/19

Per descarregar aquesta sol·licitud es demana NIF/NIE del sol·licitant que es el pare, mare o tutor legal que va presentar la sol·licitud i el número de identificació de l’alumne (IDALU)

Ambients de Treball

Amb les piles ben carregades després de les vacances de Setmana Santa, els nens i nens d’Educació Infantil han començat a treballar per Ambients. Us deixem una petita mostra del seu treball.

Educació Emocional

A la nostra escola des de fa molt de temps es treballa l’Educació Emocional. Primerament va ser de manera individual on alguna de les mestres de manera especial feia una atenció a les emocions dels nostres alumnes fent que posessin paraules al que els passava.… Llegeix més»