T’atreveixes ?

T’atreveixes:

GUANYA UN PREMI CREANT O CERCANT.

En aquesta pàgina  proposarem treballs digitals a fer.  Creacions amb el Paint Shop Pro (PSP)  o recerques a  internet.
Les respostes o treballs acabats els hauràs d’enviar al teu mestre.  Per cada treball  ben fet  rebràs  una recompensa en mini dinerets –20 € –  que podràs usar  a final de curs per comprar alguna coseta de la botigueta final. Anima’t.
Per fer treballs  amb el PSP  pots crear les teves pròpies fotos – imatges.  Si no pots   pota accedir a un dipòsit d’imatges  on hi trobaràs  fotos vostres, de l’escola  i del poble.   Si necessites   instal·lar els programes a l’ordinador de casa teva i no els trobes els pots descarregar d’aquí.

FOTOS ESCOLA

FOTOS POBLE
ALUMNES  IMATGES CÒMICS acdsee
ACDSEE
psp
 ALTRES IMATGES 331
PINOTXO

Imatges de Lleida

Els treballs acabats els heu d’enviar a  l’adreça de l’escola:    ceipalfes@xtec.cat

9è treball.  Els Pinotxos envaeixen l’escola.
Sobre una d’aquestes imatges  enganxa  5 pinotxos del que trobaràs aquí:  Imatges de Pinotxo .   Copia les paraules i  enganxa-les al cercador google.
MVC-169S MVC-166S 100_1006
8è treball.  Els caragols.

Els caragols de terra (també anomenats cargols) són mol·luscs gasteròpodes de l’ordre dels pulmonats, que han desenvolupat un pulmó per a respirar l’aire atmosfèric.

A les nostres terres són un menjar exquisit.   Sabies que n’hi ha moltes classes ?  Hauràs de fer un treball de recerca.  En un document word  hauràs de fer una taula i posar-hi la foto i el nom de cinc tipus de caragols diferents.
Quan ho hagis fet  ho envies a   c5000274@xtec.cat   o  a  pborras@xtec.cat

7è treball:  Pinotxo visita Lleida

Hauràs de  fer una composició triant una imatge de’n  Pinotxo (Les trobaràs  cercant imatges al google amb aquestes paraules: glasbergen school cartoons)  i una imatge de lleida de les tres que et  poso en aquests quadres.   Si vols cercar una imatge nova de Lleida al Google   també val.

6è treball

Coneixes a Tadeo Jones ?   Dons fes un muntatge  entre una foto teva i aquesta  de forma que sembli que sou amics .  Per fer-ho  has de treure la imatge de l’home que veis  i posar-hi la teva.

5è Treball.
Recerca sobre  l’església parroquial d’Alfés i respon aquestes preguntes:

1.- A quin sant està dedicada ?
2.- En quin segle fou construïda ?
3.- Quin és el seu estil de construcció ?

Ho han encertat: Roger, Clàudia, Inés

4t. treball.

El Barça  ha fitxat  nous jugadors i  jugadores pel primer equip de futbol.  Un d’ells o elles  seràs  tu  si ets capaç de presentar la TEVA IMATGE  al costat d’altres jugadors del Barça:

Imagen1
LES VOSTRES  FOTOS

3r treball.

S’ha trobat  una edifici a la lluna.  Sembla ser que es tracta d’una escola d’un poblet de Catalunya  de la vora de Lleida: Alfés.  Algun despistat li hurà portat.
Series capaç de fer un muntatge fotogràfic per il·lustrar la notícia ?

esc dav

2n   Treball:

Recerca per internet.

Quina fruita té més vitamina C:  El kiwi o la llimona ?
Quin són els components que es poden trobar al Kiwi ?

Ho han encertat: Inés, Clàudia,
1er  Treball:

Presenta una foto de l’ermita del poble…  caldrà però que hi posis davant la font de la Plaça de la bassa.

ermita_10 MVC-923F

QUADRE DE  BENEFICIS OBTINGUTS AMB EL TREBALL