Animació lectora a la ZER l’Eral. ALFÉS Primer llibre Curs 2016-17

Enguany  hem planificat una lectura per trimestre.  El primer  en castellà, el segon en català i el tercer en anglès.
Hem pensat que els alumnes els presentin oralment i que  ho facin en la llengua del llibre llegit.
Els comentaris sobre el llibre llegit els penjarem aquí,
De moment podeu veure els del primer trimestre.

PRIMER TRIMESTRE.  Primer llibre.

SEGON TRIMESTRE.

Per Nadal cada alumne va comprar  un llibre per llegir.  Ho vam fer d’una forma molt personal.  Cadascun va triar el seu llibre des d’una pàgina d’internet on venien recomanades lectures apropiades a la seva edat. Després d’estudiar quin era el llibre i tema que més els agradava vam plegar totes les peticions i vam trametre conjuntament  la compra de llibres.  Cadascú ha llegit el seu llibre j avui ens l’expliquen en aquests vídeos.

TERCER TRIMESTRE.  Lectura de llibres en anglès.

Reading exposition(ALFES)

Els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial   han fet els seus dibuixos i frases sobre el libre:  Història de Tabalet