EL NOSTRE CLAUSTRE

PREINSCRIPCIÓ: LLISTA D’ADMESOS

Per protecció de dades la consulta s’ha de fer amb el codi de preinscripció que trobareu a la part superior de la sol·licitud, tindrà el format PRE20-21XXXXX i els 3 darrers números del codi de la sol·licitud (exemple PRE20-21XXXXX323). Pel que fa al nom i cognoms, estarà format per les dues primeres inicials del nom, i les del primer i el segon cognom (exemple SuRoPo).

LLISTA ADMESOS

PREINSCRIPCIÓ: LLISTA ORDENADA DEFINITIVA

LLISTA ORDENADA DEFINITIVA

PREINSCRICCIÓ: LLISTA BARTEM DEFINITIU

LLISTA BAREM DEFINITIU

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu contactar amb nosaltres al telèfon 938 572 869 de 9.00h a 13.00h

Espai per a fitxers adjunts

PREINSCRIPCIÓ: LLISTES AMB BAREM PROVISIONAL

LLISTA BAREM PROVISIONAL

ATENCIÓ: El termini per a presentar reclamacions del barem és del 2 al 5 de juny, enviant un correu electrònic a l’adreça: a8066371@xtec.cat

Per a qualsevol dubte o acalariment podeu contactar amb nosaltres (a partir del 2 de juny) al telèfon 938 572 869 de 9.00h a 13.00h.

COMENÇA LA PREINSCRIPCIÓ

COMENÇA LA PREINSCRIPCIÓ !

ENLLAÇ A LA SOL·LICITUD TELEMÀTICA : SOL·LICITUD TELEMÀTICA

CORREU PER ENVIAR RESGUARD + DOCUMENTACIÓ:

a8066371@xtec.cat

———————————————————————————————————————————————————

ENLLAÇ A LA SOL·LICITUD PRESENCIAL (per a casos excepcionals):

SOL·LICITUD PRESENCIAL

IMPRESCINDIBLE CITA PRÈVIA:

• PER CORREU A L’ADREÇA: a8066371@xtec.cat

• PER TELÈFON AL 616.139.261 (del 13 al 21 de maig de  9.00 a 14.00 i de 15.00 a 18.00, dissabte i diumenge no estarà operatiu)

• APLICATIU CITA PRÈVIA : CITA PRÈVIA

TOTA LA INFORMACIÓ AL DOCUMENT:

PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIÓ ESCOLA VOLTREGÀ

ATENCIÓ PREINSCRIPCIÓ 2020/2021 ESCOLA VOLTREGÀ

TERMINI

Del 13 al 22 de maig inclòs

Només en casos excepcionals en els que no es pugui fer la preinscripció de forma telemàtica es podrà fer la sol·licitud de manera presencial, del 19 al 22 de maig, amb cita prèvia.

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

El tràmit es podrà fer online a través de la pàgina web del departament (en aquests moments, encara no està disponible però us informarem tan bon punt sapiguem que està operatiu, podria ser que fins que comenci el termini no s’hi pugui accedir). Haureu d’omplir la sol·licitud i un cop acabada us generarà un resguard. Aquest resguard, juntament amb la documentació que us demani el centre (en el nostre cas, posarem a les nostres pàgines web de l’escola Abat Oliba i El Despujol quina és aquesta documentació) ho haureu d’enviar tot per correu electrònic al centre (a l’escola Voltregà: a8066371@xtec.cat) .  Un cop l’escola ho hagi rebut us confirmarem la recepció i comprovarem que la documentació sigui correcta.

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL NOMÉS PER A CASOS EXCEPCIONALS

Establirem uns horaris d’atenció al públic per poder realitzar la preinscripció presencial i el lloc de realització, en el nostre cas, serà a l’actual escola Abat Oliba. Només es podrà venir amb cita prèvia, que caldrà demanar a través d’una eina telemàtica que està preparant el departament d’educació i que, en aquests moments, encara no està disponible però pot ser que només s’obri uns dies abans. En el cas molt excepcional que no es pugui demanar cita prèvia per mitjans telemàtics habilitarem algun altre canal per poder-ho fer, en el nostre cas us informarem a través de les webs de les dues escoles.

Cal tenir en compte, que només es podrà accedir als espais habilitats per entregar la documentació però no es podran visitar les instal·lacions del centre.

RESULTATS DE LA PREINSCRIPCIÓ

Pel que fa als llistats que es publicaven a la cartellera dels centres, amb els barems dels alumnes preinscrits, la llista d’admesos, etc… aquesta vegada, es farà a través de la pàgina web del centre. En el nostre cas, la pàgina de l’Abat Oliba i El Despujol. Aquests llistats, tindran en compte la privacitat de dades.

US RECOMANEM QUE ANEU SEGUINT LA PÀGINA WEB JA QUE L’ANIREM ACTUALITZANT I AMPLIANT LA INFORMACIÓ.

6è – SEREM ALLÒ QUE VULGUEM SER

Aquests dies de confinament els més grans de l’escola us trobem molt a faltar. Som molt responsables i fem la feina ben feta de quedar-nos a casa. Allà aprofitem per enfortir els vincles amb la família i sobretot alguns alumnes ens explicaven que han positivitzat la relació amb els germans.

Amb tot, us volem dir que aquests dies seguim connectats, seguim fent feina i us volem dibuixar un somriure amb un vídeo que hem creat entre nosaltres on seguim el rotllo i desitjant veure-us a tots aviat!

Esperem que us agradi!

Vídeo 6è – Serem allò que vulguem ser