NEVADA 2018

Benvolgudes famílies,

Segons el darrer comunicat que ens ha fet arribar  el director  general dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament, de cara a demà dimecres  hem de  tenir  en compte que:

• Les previsions meteorològiques han empitjorat i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles, tenint en compte que el transport escolar serà anul .lat segons  ens informa Protecció Civil.
  • En aquest sentit s’ha de procurar que els  centres  educatius romanguin oberts, si  així s’ acorda amb l’ alcalde, tot i que l’activitat no serà normalitzada.
  • Per tant, l’ escola obrirà portes  però no podem garantir que la majoria de mestres arribin al centre ( la gran majoria són de fora el poble).
  • Per tot això us demanem que estigueu atents a les informacions que us anirem passant mitjançant el tokapp, SMS i la web del  centre.

Moltes gràcies per la vostra paciència i comprensió.

L’Equip directiu