PERÍODE DE MATRICULACIÓ CURS 2018-2019

Del 21 al 27 de juny

El 21 de juny comença el període matriculació pel curs 2018-19. A part de la documentació que es va aportar durant la preinscripció, cal que s’adjunti a la sol·licitud:

• Carnet de vacunacions
  • 2 Fotografies mida carnet
  • Informe escolar  curs 2017- 2018
  • Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.

HORARI DE SECRETARIA:

Matins : 9.00h – 14.00h

Per a més informació:

WEB DEL DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT

COLÒNIES CICLE SUPERIOR ” EL MASNOU”

Ja hem arribat i ens ho estem passant molt bé.

La mascota Càrdio ens visita!

Avui a l’escola hem tingut una visita molt especial. La mascota Càrdio ens ha vingut a conèixer! Ha arribat tot patinant i cantant la cançó d’en Càrdio que tots coneixem. Ens ha portat fruita per esmorzar. Ha estat una jornada d’allò més divertida!

L’escola bressol ens visita!

Com cada any, els infants de l’escola bressol Mare Teresa ens han vingut a visitar. Alguns d’ells l’any vinent seran alumnes de la nostra escola.

Visitem la biblioteca del poble!

Els alumnes d’educació infantil hem fet una visita a la biblioteca de Sant Hipòlit. Allà ens han explicat quin és el funcionament d’una biblioteca i què ens poden oferir. Hem pogut mirar i llegir llibres de tota mena. Des de l’escola volem potenciar l’hàbit d’anar a la biblioteca i fomentar el gust per la lectura.

CONCURS BÍBLIC

Enguany els alumnes de cicle superior han participat en el 33è concurs bíblic de Catalunya i han guanyat el 1r premi per  escola de la seva categoria.

Dissabte 19 de maig una petita representació va anar al col·legi La Salle de Manresa a recollir el premi.

Moltes felicitats !!!

Podeu consultar la web: www.concursbiblic.com

SORTIDA A LA FUNDACIÓ CRAM (El Prat de Llobregat)

El dijous 10 de maig els alumnes de 5è vam anar a El Prat de Llobregat a visitar la fundació CRAM (conservació i recuperació dels animals marins). Vàrem fer una visita guiada i el taller “Un dofí a la platja“ què consisteix en conèixer la biologia dels dofins a través d’una activitat de simulació del rescat d’un dofí.

COLÒNIES CICLE INICIAL ” EL MOLÍ DE LA RIERA”

Els nens i les nenes de primer i segon  hem anat de colònies  al molí de la Riera  de Sant Pere de Torelló.

Hem fet  diferents tallers: hem conegut  oficis antics,hem fet de forners  i forneres,ens hem  posat de peus al riu i hem trobat  tot tipus de cuques.

Ha set genial!!!!!