Un bon curs comença amb un bon somriure !!

Comencem un nou curs, una nova oportunitat per a una educació que ajudi a descobrir tot el potencial humà que portem a dins, una educació que esdevingui una eina de transformació social en què el somriure i la felicitat siguin els seus grans motors de canvi.

A la web de l’escola ja podeu consultar les primeres informacions importants per a les famílies:

Seguirem informant a les famílies a través dels mitjans de comunicació habituals: correu electrònic, web, tokapp.

Bon inici de curs!!!!

FESTA FI DE CURS 2018

Divendres va ser l’últim dia d’escola i ens ho vam passar molt bé!
Us deixem una mostra de les activitats que vàrem fer:
Jocs, música, esports…

Comiat dels alumnes de 6è

Sortida P3

Els alumnes de P3 hem anat a passar el dia a Can Pic. Allà hem trobat els nostres companys de P4 i P5. Hem fet activitats relacionades amb els oficis. Ha estat una experiència molt enriquidora.

Educació infantil va de colònies!

Els alumnes de P4 i P5 vam anar a passar dos dies a la casa de colònies Mas Can Pic de Taradell. Allà vam fer tot un seguit d’activitats relacionades amb el Bandoler Toca-Sons. Va ser una estada genial.

A P3 treballem els oficis!

Els alumnes de P3, al llarg del tercer trimestre, hem estat treballant els oficis. A l’escola va venir una infermera i vam tenir ocasió de conèixer com és la seva feina. Ens va explicar moltes coses interessants i vam poder veure alguns dels seus instruments de treball. També vam anar a fer una visita a la perruqueria Isabel, allà vam conèixer l’ofici de perruquer. Ens va servir per aprendre moltes coses i vam poder observar com és el dia a dia en una perruqueria.

COLÒNIES CICLE SUPERIOR ” EL MASNOU”

Ja hem arribat i ens ho estem passant molt bé.

La mascota Càrdio ens visita!

Avui a l’escola hem tingut una visita molt especial. La mascota Càrdio ens ha vingut a conèixer! Ha arribat tot patinant i cantant la cançó d’en Càrdio que tots coneixem. Ens ha portat fruita per esmorzar. Ha estat una jornada d’allò més divertida!

L’escola bressol ens visita!

Com cada any, els infants de l’escola bressol Mare Teresa ens han vingut a visitar. Alguns d’ells l’any vinent seran alumnes de la nostra escola.