PUBLICACIONS ANTERIORS

10è Plenari

COLÒNIES DE PRIMÀRIA

Els alumnes de primària gaudeixen d’unes fantàstiques convivències a Dom Bosco! ——-> FOTOGRAFIES!

DIADA DE SANT JORDI 2018

Famílies, volem compartir amb vosaltres les diferents activitats que hem realitzat durant la diada de Sant Jordi: Taller d’il·lustració i taller de dramatització de contes clàssics, entrega de premis dels Jocs Florals i Jocs Medievals. FOTOS DE SANT JORDI

Portes obertes

Informació d’interès per les noves matrícules explicada en les Portes Obertes

Tríptic escola portes obertes

Tríptic Comunitats

Sol·licitud de preinscripció

Concurs microrelats

Trobada voluntariat

Carnaval 2018
Famílies, volem compartir amb vosaltres les imatges que ens ha deixat aquest divendres de Carnaval. Estigueu atents que anirem afegint més fotos…

FOTOS I VÍDEOS DEL CARNAVAL

XOCOLATADA SOLIDÀRIA

FESTIVALS DE NADAL

Famílies, volem compartir amb vosaltres les actuacions de Nadal dels vostres fills i filles:

Actuacions de Cicle Mitjà i Superior

Actuacions d’Infantil i Cicle Mitjà

MATÍ DE CASTANYADA: VISITA DE LA CASTANYERA I TALLERS

Famílies, en aquest enllaç podreu visualitzar les fotografies que hem realitzat durant els tallers del matí i els vídeos de les danses.

JORNADA DE GRUPS INTERACTIUS

La setmana passada es va organitzar una jornada de grups interactius amb la col·laboració d’alumnes de l’Institut la Sínia.

En Aquest enllaç podreu visualitzar el recull de fotografies: FOTOS

Voluntariat

TRÍPTIC COMISSIONS

FES-TE VOLUNTARI!

Setmana de la Mobilitat Sostenible

Setmana de la mobilitat – Vila Parietes from Ajuntament de Parets del Vallès on Vimeo.

Daily Parietes

Ja tenim la 2a edició de la revista “Daily Parietes”

9è PLENARI de l’escola

Programa plenari 16-17-page-002

1a edició concurs microrelats

foto

En categoria infantil la guanyadora ha estat Clara Jiménez de 6è curs. En categoria d’adults els guanyadors (per empat tècnic) han estat Rosa Díaz i Víctor Borrego. El premi ha estat un val de 10 euros per gastar en la papereria “l’elefant”.

Felicitats a tots tres!

Daily Parietes

Ja tenim la 1a edició de la revista “Daily Parietes”

“Mannequin challenge a l’escola”

Dijous gras

Primers auxilis: seguretat a la llar

El passat de febrer l’escola va oferir una xerrada informativa sobre la seguretat a la llar i la manera d’evitar riscos. La xerrada va anar a càrrec de Protecció Civil Aquí us deixem la presentació de la xerrada:

Equip de futbol sala del Vila Parietes

futbol-sala

Aquí teniu una imatge del nostre equip de futbol sala. Felicitats per l’esforç a cada partit i pel bon paper que feu.

Tallers de la castanyada a l’escola

Logo escola

LOGO

L’escola ja té el su logo. Les famílies han participat en un procés de selecció per triar el logo que millor ens identifiqui. Aquesta iniciativa s’emmarca dintre del 10è aniversari de la nostra escola. Felicitats a David Montaraz i la seva família per crear el disseny guanyador i gràcies a totes les famílies participants per la vostra participació.

Lipdub 10è Aniversari

Vídeo dedicat al voluntariat

Colònies

En aquest enllaç trobareu un recull de FOTOS de les colònies a Marcel Maillot.

En aquest enllaç trobareu el recull de FOTOS de les colònies a Torreferrana.

Sant Jordi 2016

En aquest enllaç teniu les fotografies amb els diferents tallers de Sant Jordi que hem fet a l’escola: imants, punts de llibre i jocs medievals.

No us podeu perdre el vídeo!

Fem 10 anys!

L’escola ha col·locat una pancarta commemorativa pels 10 anys de vida del Vila Parietes.
pancarta

Jornada de portes obertes

dia: dimecres 9 de març

horari: de 15.00h a 16.30h, i de 17.00h a 18.00h

Us esperem!

Carnestoltes 2016

“Quan fotografíes les persones en color, estàs fotografiant la seva roba, però quan fotografies les persones en blanc i negre, fotografies les seves ànimes” Ted Grant

⇒ FOTOS B&W

⇒ FOTOS EN COLOR

Estem de carnaval

A l’escola ja ha arribat Carnestoltes. Els alumnes de 6è van ser els encarregats de decidir les consignes de tota la setmana.
IMG-20160129-WA0000

IMG-20160129-WA0001

Tallers de Sant Jordi

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *