ACTUALITAT:

2. Enllaç Preinscripció

3. Barem provisional

EL NOSTRE PROJECTE

L’escola Vila Parietes és una Comunitat d’Aprenentatge: un model d’escola inclusiva on les famílies participen en l’educació dels infants.

Un projecte de transformació social i cultural basat en l’aplicació d’aquelles actuacions educatives d’èxit de les quals s’ha demostrat científicament que milloren el rendiment educatiu i la convivència.

Les comunitats d’aprenentatge impliquen totes les persones que, de forma directa o indirecta, influeixen en l’aprenentatge i el desenvolupament dels infants, incloent-hi mestres, familiars, membres d’associacions i organitzacions veïnals i locals i persones voluntàries.

Aquest model educatiu està en consonància amb les teories científiques a nivell internacional, que destaquen dos factors claus per a l’aprenentatge: les INTERACCIONS i la PARTICIPACIÓ de la tota la comunitat educativa.

Principis Comunitats d’Aprenentatge

• Tots els nens i nenes tenen capacitat per aprendre.

• La necessitat d’augmentar totes les interaccions que potencien l’aprenentatge i d’utilitzar tots els mitjans i recursos per aconseguir el màxim nivell d’aprenentatge.

• La col·laboració es fa des d’un diàleg igualitari.

• La diversitat cultural, de capacitats… és enriquidora i produeix més aprenentatge si s’aprofita al màxim.

• La solidaritat és criteri de funcionament del centre, de l’aula i de tota  la comunitat educativa.

Com a comunitat d’Aprenentatge realitzem unes ACTUACIONS D’ÈXIT que van dirigides a la transformació social i educativa:

Us enrecordeu? Ja han passat uns anyets!

LES MATEMÀTIQUES OAOA

Amb aquest tipus de treball, els alumnes manipulen, aprenen manipulant i formulen els seus propis raonaments. En el següent vídeo podeu veure exemples del treball que fan els nens i nenes amb les matemàtiques.

Treball a l’Educació Infantil

Treball d’hàbits
El treball dels hàbits i les rutines és fonamental en l’Educació Infantil, perquè ajuda a potenciar l’autonomia i la socialització dels infants, així com a millorar les pautes i la responsabilitat en el treball. Reforcen l’autoestima i la seguretat personal. L’adquisició dels diferents hàbits… Llegeix més»