Celebrem la Diada de Sant Jordi

El  23 d’abril tots els nens i nenes de l’escola Veïnat vam celebrar la diada de Sant Jordi, va ser un dia molt especial  ple d’activitats.

En arribar a l’escola ens vam preparar  per anar a veure les parades al  passeig, vam visitar la parada de la nostra escola, i com cada any ens van sorprendre amb manualitats ben originals!

Durant el matí   els alumnes de 4t-A i 4t-B  van representar unes obres de teatre molt divertides , després els nens i nenes que participen en la Coral de l’escola  van cantar unes cançons molt dolces i cap a final del matí vam poder gaudir d’uns balls representats per Cicle Superior amb el projecte Fama.

A la tarda vam fer l’entrega de premis del concurs literari que va organitzar l’escola. Des d’aquí volem felicitar-vos  per la feina ben feta.

I també volem agrair a totes les persones que han fet d’aquest Sant Jordi  un dia molt especial. Moltes Gràcies!

Feu clic a sobre de cada foto per veure més!