Història

L’Escola Valdelors és una escola  del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. L’edifici principal va ser inaugurat l‘any 1942. El segon edifici, l’any 1954.

És un centre incomplert de cinc unitats. Actualment forma part del projecte de comunitats d’aprenentatge. Durant més de 12 cursos va formar part  de la ZER Vandellòs-Pratdip.

Aquesta realitat ha influenciat i ha marcat la línia pedagògica del nostre centre, basada en un aprenentatge individualitzat i actiu, respectant els diferents ritmes de treball dels alumnes.

Quina educació volem pels infants de l’Escola Valdelors?.
Tenint en compte les línies d’actuació del Departament d’Educació, desenvolupem  un model d’escola que permet potenciar les competències de tot l’alumnat de forma universal. Una educació que ensenya a pensar i fer petits ciutadans plens de valors socials.

Una educació significativa, amb una comunicació constant que prepari els infants per viure en un món canviant i flexible.

Potenciem un alumnat que sigui autònom, reflexiu, creatiu, responsable i treballador.
Autònom; que permeti autoregular-se per a la vida i aprendre a partir de les emocions.
Reflexiu; per tenir un pensament crític i analític.
Creatiu; per esdevenir un model únic amb identitat pròpia.
Responsable i treballador; que assumeixi les responsabilitats i l’esforç corresponents a la seva edat.