JORNADES ESPORTIVES 2018

Clica l’enllaç jornades esportives 2018

Aquest any tots els alumnes de l’escola han tornat a participar en les jornades esportives, que els nens i nenes de 5è i 6è han preparat a l’hora d’educació física. Primer hem fet els grups, cada grup ha pensat amb una activitat, el material necessari per a cada estació, els encarregats de recollir els nens i nenes de cada grup, els encarregats d’explicar cada activitat …. molta feina ! que un any més s’ha convertit en una jornada no només esportiva sinó una jornada de vincles entre tots els nens i nenes de l’escola. Aquí us deixem un resum.