Visita de l’autora Cinta Arasa (classes de 4t)

Avui, 10 de maig, als alumnes de 4t ens ha vingut a visitar l’autora d’un dels llibres que hem llegit aquest trimestre a l’aula.

LES FADES SÓN CALBES. Aquest llibre tracta sobre una malaltia greu, el càncer.

El llibre parla d’una nena (la Valèria), la mare de la qual pateix càncer i ha perdut els cabells, a causa del tractament. Unes companyes de l’escola se’n riuen de la mare precisament per aquest tema, així que la Valèria acaba per inventar-se que la seva mare és una fada, d’aquí el títol del llibre.

No us avançarem més dades per si el voleu tornar a llegir amb els vostres fills i filles.

Tenir present que el 15% dels beneficis d’aquest llibre són donats a l’Institut Català d’Oncologia, per a que segueixin recercant la cura de la malaltia.

Clicant a la imatge del llibre accedireu a les fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *