Obrim el Pati tranquil a les tardes!

Obrim els patis!!

Aquesta és una proposta que té com a objectiu compartir un espai de l’escola com és el Pati tranquil, com un espai de joc a la sortida de l’escola. El pati tranquil estarà obert els dimarts i dijous de 16.30 a 18h (entrada pel c/ St. Cugat).

Per tal de gestionar aquest espai hi haurà una monitora que vetllarà juntament amb els adults, autèntics responsables dels seus fills i filles, pel compliment de les normes i el bon ús del material. És a dir, al monitora traurà el material per poder jugar (però no el recollirà!) i recordarà a les famílies les normes del bon ús del pati recollides en aquest breu text.

Aquest espai disposa d’un bagul amb material i jocs com escacs, mikado gegant, cordes… En funció de les necessitats aquest material pot anar canviant sempre que sigui per un espai tranquil.

És important tenir en compte que és un espai per compartir les famílies i els seus infants, on no poden anar-hi els nens/es sols. Les famílies s’han de quedar amb els seus fills i filles tota l’estona i han de vetllar perquè aquesta activitat no intervingui el bon desenvolupament de les activitats extraescolars que es duen a terme a l’escola ni del servei d’acollida.

Agraïm per endavant la vostra col·laboració i esperem que gaudiu d’un temps compartit entre infants i famílies.