19è Cros de Sant Cugat

Benvolgudes families.

El proper  diumenge 12 de novembre es celebra el 19è Cros Ciutat de Sant Cugat.

Com cada any des de l’escola es facilitarà el procés d’inscripció i es coordinarà la participació dels nens i les nenes que hi vagin. Els propers dies rebreu les butlletes d’inscripció i es col·locarà a consergeria una bústia per tal de poder dipositar-les. En cas de fer la inscripció on-line, es demanem que ens ho comuniqueu per tal de poder tenir present al vostre fill/a.

La data límit per inscriure participants serà el proper dia 7 de novembre.

ATENCIÓ: NOVETATS D’AQUEST ANY!!!

La cursa en categoria escolar i fruit de la demanda de les escoles de la ciutat ha realitzat canvis significatius.

En comptes de realitzar les sortides clàssiques de les curses on tots els/les corredors/es surten alhora enguany es realitzarà en format de sortida llançada. Aquesta sortida llançada implica que els corredors i corredores sortiran en petits grups de 4 o 5 en un interval de 3 o 4 segons.

Aquest tipus de sortida implicarà que els/les guanyadors/es no s’identificaran visualment a l’arribada sinó que es determinarà estrictament pel temps realitzat de cursa que vindrà marcat amb el xip electrònic. L’organització disposarà de mecanismes de comprovació i avaluació dels resultats davant possibles incidents.

El més important, implicarà la eliminació d’aglomeracions, caigudes i moments d’angoixa dels nostres nens i nenes.

Canvi en la distribució de les curses.

Les curses s’organitzen amb el criteri principal de l’edat dels participants i no pel sexe. Per aquest motiu les curses se separen per anys i més concretament per dos trams de mesos (de gener a juny i de juliol a desembre).

Nens i nenes correran junts i la mateixa distància.

Canvi en l’entrega de trofeus i medalles

Per tal de no interrompre la dinàmica de les curses, aquest any l’entrega de trofeus i medalles es realitzarà el divendres posterior a la cursa, concretament:

Dia: Divendres 17 de novembre
Hora: 18.30h
Lloc: Plaça de la Vila de Sant Cugat

Amb tots aquests canvis, més que mai, hem de poder animar als nostres fills i filles a participar.

Per qualsevol dubte contacteu amb el Joan Toll, mestre d’EF de l’escola.